söndag 24 april 2011

Avundsjuk på Alex mage och hennes träningslista













Godis är gott men ändå jäkligt äckligt, skrev just min kompis Mia på FB.
Idag har jag översatt Kär i kärleken till engelska, bara ätit godis och inte tränat.

Inte blev det bättre när småkussarna kom hit.

Alex har dansat magdans i köket. Hon är 17 år och jäkligt snygg. Hon ha gjort nya ​​Spotifylistor till mig.

Victor har brutit ner mig i armbrytning. Jag som varit obesegrad i 44 år. Han som är vänsterhänt och 13 år.

Felle har visat bilder från alla studentskivor, utklädd till Madicken och japan och jävlar vad jag också vill ha det så. Vara 18 och bara ha en dags paus för att sova mellan festerna. Åka ut till nån kompis land och bara krascha i 18 timmar.

Alltså, de är gullungar som jag älskar men jag vill inte att det ska vara hundra år sen då var nu.

Ok, kommer att slänga datorn i soptunnan imorgon om den inte börjar ladda upp bilder snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar