lördag 16 april 2011

Sugmärken och Lovely's pappas kallingar

Äh, skriver lite här också.

Fast i flyttivern hastade Telia rejält, flyttade bredbandet och telefonen vägrar ladda upp bilder.

Tonåringen är som ni vet ihop med Lovely Miss L. Allting utgår ifrån hans värld.
- Har du ett sugmärke på halsen mamma? frågade han mig igår.
- Nä, jag har slutat med sånt.

Men ändå. Han bor ofta hos L. Och glömmer att ta med sig kalsonger dit. Så i söndags kom han hem i Lovely’s pappas kalsonger. Slängde av sig alla kläder i badkaret innan han duschade.

Sen dess har kläderna legat där. Tonåringens tjejs pappas kalsonger.

Gissa om jag har tjatat. Vill liksom inte se på dem.

- Jag lägger fan ut dem på bloggen om du inte skärper dig! sa jag i morse.

​Tonåringen bara log, kysste mina kinder och drog.

Sagt och gjort.

- Fast nu fattar ni det där med bilderna va? Tänk ett par ceriserosa Björn Borg. Gulligt av honom att låna ut dem, det tycker jag. Min fågelunge har blivit så stor att han har en egen kalsongrelation med en främmande man.

2 kommentarer:

  1. Underbar är du!! OCH din fina tonåring!! Pussar från hertiginnan af Knästorp

    SvaraRadera
  2. Tonåringen slår mig, men annars är han underbar. Och nu har han stuckit, och på frågan när han kommer hem svarat: aldrig, om jag har tur. Med samma leende.

    Önskar er all, åh verkligen all lycka idag klockan 16!

    Kram, var blir du hertiginna då?

    SvaraRadera