torsdag 14 juli 2011

Avhopp utan höga klackar?



Jag har gått igång på en grej.

Att stanna hos Amish people och se hur de verkligen lever. Min kompis Lasse är orolig att jag kommer hoppa av på riktigt och bli kvar i flera månader.

Men nä. Man får inte ha skyhöga klackar och säkert inte äta lyckopiller och sexmejla och så gillar jag inte hattarna. Missförstå mig rätt, jag gillar hattar men de här ser ut som såna trattar hundar får när de har varit hos veterinären och inte får gnaga på sina sår.

Amish är vänliga och trevliga och vinkar JÄMT från sin häst och vagn, men de får inte bli fotograferade eller se sig själva i spegeln.

Så här är bilderna jag inte fick ta:
Men va fan, jag är ju på rymmen, maxad frihetskänsla, ingen telefon med mig och rock som jag aldrig hört på radion och motorvägar kors och tvärs men om ni inte berättar det för nån kan jag avslöja att jag är på Starbucks i USA. Hahahahahahaha, för att ladda upp bilder. Tror ni att det funkar ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar