måndag 18 juli 2011

Streetparty i Brooklyn




















Jag hängde mycket i NYC när jag var 17, 18, 19, 20 kanske. Har en lillebror som är född och uppvuxen här.

Gjorde häftiga grejer, dansade på klubbar jag inte har en aning om var de låg med människor jag inte vet om jag borde eller inte borde minnas. Men jag gjorde inget farligt, tror jag inte iaf.

Tonåringars hjärnor är bevisligen konstruerade så att de inbyggda varningssystemen funkar lite annorlunda. Grejer verkar inte så farliga, bara kul och spännande. Hur ska man annars våga livet?

Anyways, igår gjorde jag ändå det härligaste jag har gjort här. Dansade mig själv vettlös på en streetfest under björkarna och de blinkade lyktorna intill en liten flod på Caroll Street.

Någon som vet var jag hittar låten Eastside Westside? Alla sjöng med till den och marken gungade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar