söndag 28 augusti 2011

Gillar jag att blogga?

Här bodde jag en gång, i London. Bilderna från idag är inlåsta i telefonen.

















Vad finns det att berätta?
Att säkerhetskontrollanterna på flyplatsen i Tel Aviv till och med screenade Kongomannens bettskena och tankrämstubslock för sprängmedel?
Att kvällssolen över sensommarStockholm måste vara den vackraste som finns?

- Gillar du att blogga? frågade MellanM där vi gick i Allmänna gränd.

Jag gillar när ni skriver till mig även om er olycka ibland är så skarp att man skär sig på den, jag gillar att åka Kvasten, och Vilda Musen och Tekopparna en hel dag som idag på Grönan,
och kolla skitfilmer i min soffa
och lyssna till Tonåringens tankar
och att göra språkgåtor med LillaH
och käfta med mina kompisar
och jobba
och le för att livet är fint.

Men blogga?
Ibland är jag suveränt jävla skittrött på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar