måndag 1 augusti 2011

Ragg på Pride














En svart tjej i NY flirtade med mig. Hon var så vacker, såg ut som en man. Jag var tvungen att titta lite extra, se att hon hade bröst, för att vara säker.

Det händer ibland. I bokhandelskassan i LA. När jag jobbade som ledare på seglarläger och var 19 år.

Det ska jag skriva en bok om Fågel, fisk eller mittemellan

Men först ska jag gå på Pride, jag och mitt VIP-armband som ger backstageinträde.
Invigning idag, jag är inbjuden, P ska med men först ska vi zumba på stranden.
Dansa i Kungsan hela natten, i botten av fontänen.

Kul jag ska ha!

7 kommentarer:

  1. Måste jag dansa i fontänen? Jag är lite tillknäppt och reserverad, jag gör inte hur som helst.

    SvaraRadera
  2. Käraste P, jag har läst att dansgolvet är i botten av den stora fontänen som knappt någon ens vet är en fontän, så du kommer knappast sticka ut som tillknäppt. Det går bra, allt går bra!

    SvaraRadera
  3. Hah hah haaa! Pernilla, glöm inte dina flipflops!

    Och, jag kommer aldrig förlåta er för att ni går utan mig! Om jag inte var strejt skulle jag vara flata!

    :-)

    SvaraRadera
  4. Ge henne sprit. Jag har hört att de lossar då:)

    SvaraRadera
  5. Sprit till Pernilla, coming up! Tack för konkreta tips om hur jag ska hantera henne Åsa. Och Simona darling, då blir det du och jag, känner precis likadant:-)

    SvaraRadera
  6. Simona. Och Lina. Ni var på galej utan mig i våras, remember?! Det kommer iaf jag ihåg! Puss på er båda. TACK för idag Lina. Såå kul. Kram!

    SvaraRadera
  7. Jo, P, jag minns, vi måste komma över det här nu, vår relation behöver ta sig vidare. Kanske klarar vi faktiskt av att ses alla tre snart, tala ut. Tack själv P, hade jättekul och busschauffören kallade mig hjärtat och tyckte att det räckte bra med två klipp istället för tre. Och nya soffan, den gick att sova i hela natten!

    SvaraRadera