lördag 1 oktober 2011

Med Vickan på Palatset åt stans alla ungar; bilder!














Om man har vuxit upp med Kungen som barnvakt och ABBA på fest i pappas vardagsrum vänjer man sig.
När jag började jobba hos en av stans bästa festfixare sa han att det var bra att jag inte lät mig imponeras så lätt av kändisar.
Men när jag slutade suckade han och sa att jag väl iaf hade kunnat vara lite starstruck ibland.

Det är jag. Ibland. Jag gillar folk som är bra på nåt.
Som Mark Levengood när han får folk att skratta. Och Prinsessan Victoria när hon får människor att le.
Och Tzatsikis riktiga morsa Moni Nilsson när hon och hennes polare vågade tänka tanken att de kunde fixa ett helt eget Palats åt stans alla ungar.

Idag öppnade det. Gå dit!





Min kompis Tina med man och barn på Palatset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar