söndag 4 december 2011

Breaking dawn och killar som kan ligga, eller inte.


Åhhhh! Jag ville att Bella skulle välja Jacob.
Lovar, jag förstör inget, alla Twilight-addicts vet ju att det är själva grejen.

- Bella blev vampyr, skrek LillaH så fort Starboy klev in i bilen.
- Men nu sabbade du ju allt, svarade han surt.
Han har inte sett, läst men det står på hans to-do-lista.

Så han vet inte att:
Bella SKA bli vampyr.
Hon VILL bli vampyr för att kunna inte-åldras med Edward i evigheters evighet.

Men för första gången i världshistorien ville jag vråla: Bella, do the right thing!
Välj den schyssta killen utan skruvade hang-ups.
Välj killen som både vill och kan ligga.

Det finns en massa människor som inte vill ha sex för att de inte kan.
Eller, de kanske kan, om de bara fixar att tala om det.
Så stilla, så långsamt.
Bara att det är skitsvårt och då blir alla ledsna och sen tar det slut för allt är så himla svårt.

I know, första gången var jag 17 och så väldigt kär.
Han hette Florian och lämnade mig när han inte kunde.
- Florian, vi hade kunnat tala om det. Hoppas att det löste sig.

PS. Vet ni hur lång tid det tog innan jag fattade att det inte var mig det var fel på. Edward är faktiskt schyst på det viset. Han snackar.

Skrivtips:
Har inget, är för insnöad på hur satans lätt det skulle vara att skriva Twilight-sagan. Om man bara hade kommit på den så ...

Högerklicken på datorn är satt ur spel, här får ni hela länken till bästa låten:
http://www.youtube.com/results?search_query=så+stilla+så+långsamt&oq=så+stilla+så+långsamt&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2034l6114l0l6367l21l20l0l15l15l0l192l658l1.4l5l0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar