fredag 27 januari 2012

Sexor


Ah, ljuvliga! Alla i klassen verkade gilla varandra med självklarhet, ingen fnissade åt nån annans underbart insnöade frågor.

- Jag har räknat ut att 40% av scenerna i den och den Harry Potter-boken förekommer i filmen, sa en kille med viftande hand.

Sexor, det är som om de har en lucka till sitt medvetande och låter allt flöda fritt.

Pratade bokskriv i skola, fick en muffin av rektorn och kram av alla fröknar och en hel bunt med suveräna "vika-gubbe"sagor med mig hem.

Och finurliga uppslag till boken King & Co. som jag precis har skrivit ner.

Sen pratade vi headers till bloggar och kastade förstulna ögonkast på varandra, iaf jag och MellanMs tjej. Och åt lunch ihop. En kille läste Zlatanboken och höll på att lära sig ny spelstil med hjälp av boken.

Jaaa, såna dagar vill jag alltid ha!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar