söndag 12 februari 2012

Literary Death Match


Har alltid velat hoppa upp och ner som en hysterisk tonåring i en amerikansk teveserie när nåt kul hamnar framför mina fötter.

Och jag skrek JAAAAA, det gjorde jag, innan jag ens hade läst färdigt hela inbjudan till LDM.
Bara det att agenterna frånsade sig allt ansvar för om det här var ett bra karriärmove (mina ord) fick mig att tända.
Säkert visste det att min elastiska gränsdragning skulle släppa helt och Lina le.
Fint, tack Grand!

LA till Sthlm. Den stora världen i den lilla.
"Stockholm is this perfect little place where nothing is for real" skrev jag till producenten Todd Zuniga som för övrigt är majestätiskt galen.

"Nothing great was ever achieved without enthusiasm." — Ralph Waldo Emerson. I love that quote as it's driven LDM for years, and your enthusiasm is refreshing and brilliant, skrev Todd i retur.

Lovely, för att använda en anglosaxisk underdrift gångbar i alla lägen.

Det kan vara början till slutet, public shame.
Read all about it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar