onsdag 14 mars 2012

Äckligt bra!

Tack Karin och Lotta på Bonnier Carlsen för blommorna, så fina!





Tjejer som bjuder på dejt men skippar efterrätten för att säga nu vill jag ha dig, det är precis som det ska vara.
Men det var inte så när jag var i ålder med Ansiktet, tänker jag medan jag lyssnar på PP3 och kör mellan Södersjukhuset och Clarion Sign för fotografering.
Sminkös, pr, fotograf, Niklas med en stund.
Utsikt över Norra Bantorgets alla hundar och bilar.
Vi åkte, eller jag iaf, rutschkana på en möbel och skrattade tills vi kom på att alla behövde till psykakuten.
Mina bröst var ett stort samtalsämne, alla minus Niklas la sig i hur jag skulle ha dem.
Coolaste fotografen i stan Ulrica Zwenger tog suveräna bilder.
Sen har jag hängt med mina mostrar, druckit champagne och ätit några ostron.
Hem till Tonåringen som är sjuk och glömt sina 183 cm och vill få plats i knät.
Återstår läsa slutkorr på ca 400 sidor Allra hemskaste syster i natt.
Sen går den till tryck.

Glädjegallskrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar