onsdag 25 april 2012

Jag har haft ett förhållande med Henrik Fexeus hela vintern ...

... berättade Henrik för mig igår på releasefesten för Eld på Södra teatern.
 - Spännande. Vad har vi gjort? frågade jag.
Long story short. Henrik har spelat på Rival hela vintern och där hänger enligt honom ett foto av mig på väggen.
 - Men det var nog inte jag, sa jag. Det är säkert Frida Westerdahl som spelar full hela tiden i Phuket-filmen, t o m biografvaktmästaren trodde att hon var jag.
(Så fin komplimang, jag älskade Frida redan som Ka i Djungelboken i Kill Bill-biker suit)
- Nä, det var bara Söderprofiler, sa Henrik bergsäkert.
- Men jag är ingen Söderprofil.
FAST, jag har blivit plåtad av två Söderprofiler. Återstår att vandra iväg till Rival och kolla av vem. Om det nu inte är Frida som Henrik haft sitt förhållande med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar