onsdag 11 juli 2012

What the hell is always the right decision!



Så mycket.

Min Magica som reser från Hollywood till Las Vegas och genom en röd öken,
strösslar med sms-citat från Marilyn Monroe, Mae West och Thelma & Louise på sin väg.

Countrylåtars livsvisdom, ska de räcka ända till hösten?
"If it does not come easy then let it go. Cause if it does not come easy it does not have the natural flow."

White trash beautiful som fick mig att gråta i natten och nynna i duschen.

Sitta ikapp med MellanM på en stol och kolla klipp vi inte sett på en stund.
LMFAO. Alltid LMFAO. För att livet är en fest.

Säga ja jo såklart till pizza och bio för att få vara tillsammans.
Men alltså, Avengers. Jävlar vad jag sov.
Hann inte ens äta upp godispåsen och fick ta den till frukost.

Stångas i sidled med Tonåringen tills vi äntligen hamnar intill.
Tog ett dygn och oss till avgångshallen på Arlanda, men då sa han å andra sidan att han älskar mig.
Så for han, så där som tonåringar ska. Ut i det som han har att sköta.

För vid vatten doftar vita blommor som om sommaren aldrig kommer ta slut.
Hur kan den?
Den gav sig just nyss till mig.

Drömmen häromnatten.
Bakom mig stod en man som lutade sig så hårt mot mig för att själv stå kvar, att jag föll.

Vad de sa, MM och Mae West?
- "What the hell" is always the right decision och en mans kyss är hans signatur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar