onsdag 22 augusti 2012

Icke förbrukningsbara vara



Vi måste tala mer om Dolph Lundgren. 
För att en kväll med honom på premiären i ett perfekt sensommarStockholm inte riktigt räcker. 
Vi måste tala om att du är snygg Dolph, det vet du ju att jag alltid har tyckt o varit dig trogen
 på mitt lilla vis, men att det ändå är din hjärna o din humor jag vill åt. 


För jag var aldrig på deras sida, de dumma som gnällde för att du döpte om dig från Hans. 


Som skällde för att du blev bra på engelska.
Och vi måste tala om The Expendables. 


Om män som leker, med humor. 


Om män som driver med varandra o sig själva med gott humör o självinsikt. 


Om att ni kunde ha skitit i att operera om er så fånigt o åldrats med behag, men att ni är förlåtna för att filmen var en tripp genom er gemensamma filmhistoria. 


För att jag älskar er.
Men mest dig Dolph, såklart! 


Du gjorde helt rätt som aldrig ville sluta prata där på scenen i måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar