onsdag 31 oktober 2012

Epiphany el när Rödluvan fick nog


Rödluvan av glaskonstnären Helena Gibson

Allt det där som har hotat gå åt helvete så länge
Jag ska fixa det
Allt kommer att bli bra

Hur jag kom fram till svaret?
I matten läser vi andragradsekvationer nu, det är lite samma lika.
I Angel heart (från den tiden Mickey Rourke fortfarande var snygg) skär de ut folks hjärtan för att må bättre själva och i Love Actually säger de att nog är nog (vet, har skrivit just det förut). 
Så är det ju och två bra insikter blir inte dåligt.

Dessutom var Laila Bagge skönt cool i Berg flyttar in.
"Livet är inte så komplicerat", sa hon.
"Ni skulle passa som vänner mamma", sa MellanM.

Från och med idag isf. Dagen då jag bestämde mig för att leva lättsamt. 

Till och med den där värdelösa skitboken jag håller på att skriva kommer att bli bra av det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar