fredag 16 november 2012

Jag har blivit brännmärkt av en hemlig sekt. På riktigt!



Åt fin och vänlig lunch med min agent idag. Tänk att kunna säga så!
1-2 nya förfrågningar om dagen får agenturen. Tack Maria.

Och ändå lämnade jag tillbaka den där boken om älvor i LA.
Jag menar, de kliver upp ur underjorden. Jag tror inte på sånt.

Men Bella. Plötsligt fattar jag varför hon har varit så mesig. Hon var ju inte vampyr.
Och om jag har begripit trailern rätt så gängar Team Edward och Team Jacob äntligen upp mot Volturi.
Bella har fått rätt bett och jag har blivit biten.

- Mamma, har du gått med i nån scary sekt, eller? Typ Volturi? Du har nåt slags sigill på ryggen. 

Jag svär och jag har inte suttit mot en knapp. Tänk om jag har blivit hemligt invald!
Så när börjar allt, när kommer de?

Såklart jag inte kan sova på nätterna! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar