söndag 29 september 2013

Att släcka eld med bensin



Du är en pyramid, en labyrint och en olympiad.

Eftersom jag av nån anledning glömt berätta det här för mina barn så skyndar jag över infon.
Jag har skrivit en erotisk novell som finns digitalt på Mix Förlag från idag.
Det finns ett youtubeklipp till som borde vara barnförbjudet.
Men alla måst vi sätta mjölk på bordet.

Sorry barnen.

http://www.bonnierforlagen.se/Katalog/Mix/Sex/Slacka-eld-med-bensin/


OM BOKEN

En skälvande erotisk novell om en man och en kvinna, där allt handlar om kropp och sex, på avstånd, på lek, på väg ner i en svart spiral av tvivel och svek.

Det är svårt att hålla tankarna i styr och minnas dig i rätt ordning. Du är en pyramid, en labyrint och en olympiad. Så fort jag försöker tänka linjärt på vår historia översköljs jag av känslor. Ditt finger som strök bort en lock ur min panna och din blick som vandrade över mitt ansikte. Din röst som var mörk och väckte oväntade lustar i mig så fort du presenterade dig.

Etablerade författaren Lina Forss debuterade 2005 med den uppmärksammade och delvis självbiografiska romanen Vildängel.


Lästid 38 min

#mixnovell #erotik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar